رئیس ستاد نمازجمعه تهران بزرگ گفت: انقلاب اسلامی در بشریت تحول ایجاد کرد تحول در انسانیت و بشریت و قیام حق علیه ظلم و طاغوت از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۷۸۷۹۵
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، حجت‌الاسلام علی نوری در جمع مردم فریمان که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشتند اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، مردم را فراموش نکرده و مردم نیز انقلاب را فراموش نمی‌کنند.

 وی افزود: ۲۲ بهمن نماد پیروزی نور بر ظلمت و پیروزی و مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر استکبار و ظلم جهانی است. نماد عزت و اقتدار، امنیت و آرامش و توسعه و پیشرفت کشورمان در چهل و پنجمین سال انقلاب است.

 نوری در ادامه بیان کرد: انقلاب ما مبتنی بر مردم و دین بود، حرکت انقلاب اسلامی حرکت قرآنی و دینی است و در راستای حرکت تمام انبیا و مأموریت اولیا الهی بود. همچنین حرکت امام راحل در راستای جریان حق بود. امام راحل به ما وعده داد که این انقلاب زمینه‌ساز ظهور خواهد شد و ما پرچم لا اله الا الله را در سراسر جهان به اهتزاز در خواهیم آورد.

 وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما انقلاب اسلامی و قرآنی است. امروز عمق استراتژیک انقلاب ما در غزه و در تمام جهان‌دیده می‌شود.

 رئیس ستاد نمازجمعه تهران بزرگ در ادامه مطرح کرد: "تحول‌آفرینی " از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ما است. انقلاب اسلامی در بشریت تحول ایجاد کرد تحول در انسانیت و بشریت و قیام علیه ظلم و طاغوت از ویژگی‌های انقلاب ماست.

 نوری با اشاره به سایر ویژگی‌های انقلاب اسلامی اعلام کرد: انقلاب ما با مردم برپا شد، حرکت کرد و پیروز شد و به‌وسیله مردم ادامه خواهد یافت. انقلاب اسلامی، مردمش را فراموش نکرد و مردم نیز انقلاب را فراموش نکردند و این وجه تمایز انقلاب ما از سایر انقلاب‌های جهان هست.

 نوری اذعان داشت: تفاوت اصلی انقلاب ما این است که بعد از پیروزی حاکمیت با رأی مردم پایه‌ریزی می‌شود. ما در جنگ به کمک مردم پیروز شدیم و امروز در همه اتفاقات مردم پای انقلاب هستند.

 وی عنوان کرد: از ثمرات انقلاب، استقلال سیاسی، علمی و نظامی است. امروز ایران اسلامی قدرتمند و دارای عزت و اقتدار است و بدون انقلاب اسلامی ایران شناخته‌شدنی نیست.

 رئیس ستاد نمازجمعه تهران بزرگ توضیح داد: ما در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب هستیم و تاکنون قریب به ۴۰ انتخابات در این نظام رقم خورده است. متوسط حضور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری ۷۰ درصد و در انتخابات مجلس ۶۰ درصد بوده است. امروز آنچه دشمن دل‌بسته و فکر می‌کند که می‌تواند به کشورمان ضربه بزند، کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات اخیر است. حضور مردم مشت محکمی است بر دهان آمریکا و دشمنان نظام و همه ما برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند آماده می‌شویم؛ زیرا انتخابات در سرنوشت کشور تأثیر دارد.

 نوری در ادامه تصریح کرد: باید نماینده‌ای را انتخاب کنیم که خدادوست و خدا محور باشد. کسی باید مسئول شود که متواضع در مقابل مردم و عزتمند و مقتدرانه در مقابل دشمن بایستد.

 وی بیان کرد: مسئول و مدیر مملکت ما باید اهل جهاد، تلاش و کوشش باشد، خستگی‌ناپذیر باشد و ترس در دلش جایی نداشته باشد و از تهدیدات دشمن نهراسد.

نوری در پایان حضور پر رنگ در انتخابات و رأی به آرمان‌های انقلاب را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: ان شاالله انتخابات پیش رو برای کشورمان، عزت‌آفرین و اقتدار آفرین خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار